Tavaszi haul: HerbArting

szombat, május 21, 2022



Ez csak természetes!🌿

Itt a tavasz, a jó idő, megjelentek az első napsugarak.☀️ A hideg időjárás után megpróbálunk minél többet kapni a napsütésből, viszont a bőrünknek sajnos nem elég egy kis napsütés a megújuláshoz. Ezért szükséges rásegítenünk természetes kozmetikumokkal és teljes testi-lelki feltöltődéssel, különben előbb vagy utóbb a bőrünkön is meglátszik.🧖🏻‍♀️

Ennek elkerülése érdekében ebben a posztban pár magyar kozmetikumot mutatok be a HerbArting márkától. Ez a natúrkozmetikumokat felvonultató hazai márka attól igazán különleges, hogy termékeiket nem tesztelik állatokon, bio alapanyagokból készülnek a termékek, a gyártás során keletkező hulladékot újrahasznosítják és a szelektálható csomagolásokat használnak. 👌🏻


Málna - nem csak a medvéknek 🐻

Az ízletes "boldogasszony csipkéje", a málna nem csupán ételként egészséges, hanem kozmetikumban felhasználva is. A vitaminokban gazdag málnaport tartalmazó regeneráló krémpakolás nem csak praktikus kiszerelésű, de a pumpás flakonnak köszönhetően könnyen adagolható. A termék alapja bio mandulaolaj, de tartalmaz még bio zabselymet is. Az állaga krémes, kellemes illatú és remekül kenhető, eloszlatható a bőrön. 10-15 percig kell az arcon hagyni, majd ezt követően lehet lemosni. 




Az élet a kávézás után kezdődik☕️

A megrendelt termékek közül a kávés micellás víz keltette fel legjobban az érdeklődésemet. A micellás víz alapja finom koffeindús kávéfőzet, amihez kókuszkivonatot adtak, ez rendkívüli mértékben érződik is a terméken, határozottan pozitív értelemben. Kávézni nem szeretek, de a kávé illatát nagyon kedvelem, ezért számomra abszolút tetszett. Nem csak tisztít, hanem frissít is egyben és ellentétben más termékekkel különleges élmény volt, hogy ilyen markáns illata van egy micellás víznek. 

Arctisztítás vegyszerek nélkül⛔️

Az arctisztítás kétségtelenül a hölgyek mindennapos tevékenysége, ezért is lényeges, hogy ezt olyan termékekkel tegyük meg, amelyek természetes anyagokat tartalmaznak és egészségesek. A mandulás arclemosó mandulaolajból, minőségi sheavajból, egészséges E-vitaminból és finoman radírozó mandulahéj-őrleményből áll.🌰 Ezt már első használatkor is érezni, mert kellemes, enyhe mandulaillatú a termék. Ellentétben más márkákkal, engem kifejezetten meglepett a hígabb állag, de végeredményben nem csak könnyű volt felvinni az arcra, hanem tisztításra is könnyebb volt használni. 💆🏻‍♀️ 





Természetes védelem az ajkaknak is👄

A rendelésem utolsó tartalmaként HerbArting ajakápolót választottam finom körömvirág-kivonattal, minőségi shea- és kakaóvajjal, bőrnyugtató bisabolollal, bőrvédő kandelillaviasszal, bőrpuhító B-vitaminnal és egészséges E-vitaminnal. Az illata kissé furcsa volt elsőre, elég markáns. Az állaga sokkal lágyabb és krémesebb volt számomra, mint az átlagos ajakápolóké. Véleményem szerint, ha az illatát az ember megszokja, akkor kedves társa tud lenni a mindennapokban.🤝

Ajándék tartalmak a rendelésemhez🎁

Meglepetéstermékek a csomagomban: 
  • HerbArting Kímélő hajsampon
    A 10 ml-es mintakiszerelés már elsőre megfogott, mert amint felbontottam, kellemes lágy barackillatot éreztem, ami visszarepített gyerekkoromba, nagyszüleim barackfáihoz. Az állaga ennek a terméknek sem olyan tipikus samponos, sokkal folyékonyabb, valószínűleg azért, mert teljesen természetes alapanyagokból készült. A habzása meglepett, nem gondoltam volna, hogy jól habzik. Nyilván a hosszútávú hatását nem tudom megmondani, ilyen mennyiségből, de nekem pozitív volt az élmény. Mivel a hajam inkább száraz, mintsem zsíros jellegű, ezért az ajánlásnak megfelelően a hajbalzsamot is kipróbáltam hozzá.
  • HerbArting Pihe-puha hajbalzsam
    A szintén 10 ml-es balzsam illatában ugyanúgy kellemes barackos, az állaga viszont már sokkal inkább hasonlított a megszokott balzsamoshoz. Engem a barackillattal már eleve megfogott mind ez, mind a fentebbi termék, így abszolút pozitív a véleményem. Az meglepett viszont, hogy a száraz hajnál javasolják, hogy ne öblítsük ki. 
  • HerbArting Vitalizáló szérum
    Ez a szérum vadgesztenyét és csodamogyoró-vizet – még ilyet nem is hallottam ezelőtt – tartalmaz, amely gondoskodik a megfelelő hidratálásról. A bőröm elég száraznak mondható, nagyjából mindent azonnal felszív, így örültem ennek a terméknek is. Valóban remekül hidratál, lágy és selymes lesz tőle az arcbőr, az egyetlen beárnyékoló tényező számomra a furcsa illata volt. Nem tudom melyik összetevője lehetett a ludas, lehet, hogy a gesztenye, viszont az biztos, hogy a szemkörnyékre még fogom használni, mert nekem az a legproblémásabb területem és számos pozitív véleményt olvastam erre vonatkozóan.  
  • Virágmagvak 
  • Vászontáska



Összefoglalva

Mindent összevetve a termékekkel maximálisan elégedett vagyok, mindegyiktől azt kaptam – vagy többet – amit vártam. A rendelés részeként érkező ajándékok is elnyerték a tetszésemet, főként a barackos illatúak. Imádom, hogy természetes alapanyagokból készültek, állatok szenvedése nélkül és az illatuk, minőségük nemhogy hozzák, hanem túl is szárnyalják a multiknál kapható termékeket.



Hasonló bejegyzések

0 comments

Subscribe