Érzéki sikk és romantikus báj

szombat, június 04, 2022

Francia sikk bárkinek

A franciák öltözködési stílusa ikonikussá és megkerülhetetlenné vált az évek folyamán. Magam is nagy rajongója vagyok a légies, romantikus vonalnak, így a ruhatáramban meghatározó szerepet játszanak az ilyen stílust képviselő darabok. A kánikulában mindannyian szeretünk lazábban öltözködni, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy ne tudnánk ezt nőiesen megtenni. Erre hoztam nektek ebben a bejegyzésben példát. Nagy szerepet játszott a szett összeállításakor a kényelem, amit a sportos vonal helyett nőies darabokkal igyekeztem elérni.


A sejtelmes francia báj

A párizsi divat középpontjában a sejtelmesség áll. Könnyed és légies elegancia jellemzi, letisztult halványabb színekkel. A fehér szín alapdarabnak számít a francia ruhatárban, így nálam is lapul mindig 1-1 olyan fazon, mint például ez a fehér Monik bőszabású short, amely sose megy ki a divatból.

A francia street style nem arról híres, hogy extravagáns színekkel apellálna, ennél a szettnél ezért a pasztel színt részesítettem előnyben, így esett a választásom a Monik Pensée kollekció 3D-s virágmotívumokkal díszített pliszírozott ruhájára, amelyet tökéletesen tudtam kombinálni a shorttal. A kollekció amellett, hogy francia elnevezést visel, darabjait a szerelem, az érzékiség és a nőiesség ihlették.

Tipp: Ha nem vagy biztos benne, pontosan milyen szín áll neked jól, hidd el, egy fehér-bézs kombinációval nem tévedhetsz.


Időtálló kiegészítők

A párizsi hölgyek elsősorban klasszikus és letisztult ruhákat, kiegészítőket viselnek. A fő szempontjuk ezek megvásárlásakor, hogy időtálló és praktikus darabokat szerezzenek be. A kiegészítőkkel együtt anélkül néznek ki jól, hogy túlzásba vinnék. Ezt az elvet követve választottam ki a szetthez illő kiegészítőket. A púderszínű Stoyka Alina válltáskánkat apró, lila hímzésével remekül érvényesült, méretének és kialakításának köszönhetően minden belefér, amire szükség lehet. Ékszereim közül a BIGI's vékony, púderrózsaszín szívecskés darabot, a Betteebead menta bogyós karkötőmet és a Fluff and friends kék pompom gyűrűmet viseltem.


📷 Jenes Diána

Hasonló bejegyzések

0 comments

Subscribe