Jóban-rosszban egymás mellett

vasárnap, május 01, 2022


Egy romantikus lánykérés életre szóló, különleges momentum minden szerelmespár életében. Kislány korom óta álmodoztam arról, hogy majd megkérik a kezemet, hiszen ki ne akarna végre menyasszonyi ruhában tündökölni. Szerencsémre elérkezett az én időm is: bekötik a fejemet.

Sajnos, a COVID járványhelyzet kissé közbeszólt, ezért az esküvőt nem tudtuk a terveknek megfelelően megtartani, de ami késik, nem múlik. Az eljegyzésünk idilli helyen történt: családi rendezvénykor, nagyszüleim házában, pontosan ott, ahol édesanyám kezét kérte meg édesapám. Ennek utólag azért is örülök, mert így legalább nagymamám még ezt a pillanatot láthatta. 

Természetesen a szervezés azonnal kezdetét vette, aminek első állomása volt az eljegyzési fotózás. Két fontos szempont volt számomra a ruházat kiválasztásakor. Törekedtem, hogy ami csak lehet, magyar márka terméke legyen, másrészről, hogy megjelenjen az utazás témakör, ami a legjobban jellemez bennünket a vőlegénnyel – és egyébként az esküvő témája is eköré épül.






A sokoldalú, redőzött szoknya

A pliszírozott szoknya minden évszak során nőies és sokoldalú viseletnek számít, változatosan hordható, mert nem csak elegáns, hanem sportos stílussal is jól kombinálható. Ezt a vonalat követtem, amikor a Monik SS19-es, Pensée kollekciójának üveggyöngyökkel gazdagított, mélyzöld darabját választottam.

Több szempontból is tökéletesnek találtam ezt a szoknyát: a zöld színével és üveggyöngy virágaival reprezentálja a természetet, remekül illik párom sötétkék színéhez – a vizet szimbolizálja –, amivel összhangot teremtünk; a derékvonal kiemelésére remekül alkalmas; végül pedig egyszerre nőies, elegáns és visszafogott, ugyanakkor edzőcipővel is hordható.




Nélkülözhetetlen alapdarab: fehér póló

A fehér póló mindig divatos, pont. Nemcsak azért imádom, mert alapvetően olcsón megvásárolható, és kényelmes, hanem azért is, mert egyszerre tudom sportosan, elegánsan vagy akár szexin is hordani - attól függően, hogy mivel veszem fel. 

A képeken látható F&F márkájú darabra azért esett a választásom, mert a bő szabása miatt egy lezser, légies hatást kölcsönöz, 100% pamut anyagának köszönhetően komfortos, és természetes, a póló mintája pedig reflektál az esküvő témakörére: az utazásra.




A gyémánt már a múlté!

Régebben szinte egyértelmű volt, hogy az eljegyzési gyűrűt gyémánt díszíti, ma azonban – szerencsére – ez már nem olyan fontos. Kifejezetten örültem, egyben meg is lepődtem, mennyire különleges Dorivisy gyűrűvel kérték meg a kezemet. Egy 14 karátos rozéarany gyűrű, szív alakú rubellittel (rózsaszín turmelin) díszített csodát kaptam.

Mivel hiszek az ásványok erejében, egyből utánanéztem, hogy milyen hatással bír a rubellit: erősíti a véredényeket és a szívet, így hat kimerültség ellen, segít lazítani, erősíti az akaratot, ha kell, segít magunkhoz ragadni a kezdeményezést és támogatja céljaink elérését. Egyből tudtam, ettől tökéletesebbet nem is találhatott volna. 

A gyűrű mellé kiegészítőnek csupán egy karkötőt választottam, amely szintén erősíti az utazás témáját. Az aranyozott, földgömböt ábrázoló Szancso Handmade Jewel zsinórkarkötő kiválóan egyensúlyozta a rövid ujjú pólómat és szolidan díszítette az alkaromat, nem elvéve a fókuszt a gyűrűről.


FOTÓK: Koncsek Barna
STYLIST: Balogh Krisztina

Hasonló bejegyzések

0 comments

Subscribe